diumenge, 24 d’abril del 2011

Sortida BTT Torroella-Olot-Torroella 21/04/2011

Dijous es va fer la sortida prevista Torroella-Olot-Torroella, a les 7:00 varen sortir en Santi (ja amb la nova Niner), en Pere, en Pepe i en Fabio.
A les 9:30 arribaven al pavelló de Fontajau de Girona, allà ens hi varem afegir en David el Mag i jo, ens mengem uns entrepans i agafem la ruta del carrilet.
Varem fer una parada per posar oli a les cadenes i anar pujant cap amunt, a 18-19 km/h que ja costava seguir.
Ja passant per Les Planes d'Hostoles va començar a ploure, ens vam poder ficar a sota un cobert aprofitant per fer uns estiraments, quan va afluixar continuem cap amunt amb els impermeables posats.
Arribats al coll d'en Bas jo vaig decidir tornar cap enrere i els vaig esperar on havíem de dinar, a La Caseta de les Planes d'Hostoles, al cap d'una estona va venir en David que va recular quan faltaven 2 km per arribar, més tard els altres que van arribar fins al centre d'Olot i van fer-hi una coca-cola.
Acabat de dinar baixant cap a Torroella en David i jo, que estàvem totalment cuits, vam tornar tranquil·lament fins a Girona on hi teníem la furgoneta, i vam deixar que els altres anessin tirant, es van posar a 42 km/h, van acabar d'arribar fins a Torroella havent fet 210 km., 1050 m de desnivell positiu acumulat, una velocitat mitjana de 21,7 i unes 9 h. pedalant.

Dani Vilà

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada