diumenge, 1 d’abril del 2012

SORTIDA BTT


QUERMANY - CLOTS DE SANT JULIÁ








Tocava fer kms. per preparar la sortida del Dijous Sant ( 220 km ) i ens hem dedicat a rodar fent Begur ,per La Font de sa Bruixa , sorra,sorra ,sorra.... i baixar cap al torrent tan divertit del Mas Salvi per tot seguit pujar al Quermany petit i el Gran per la cara Oest.Esmorzar al cim a sota la torre de guaita i baixar cap a Regincós ,travessar el pla de Pals a Torrent i pujant per l'ermita de Sant Llop em arribat a "la Nevera" i com que en Conrad estrenava una nova burra del 29 em anat a aparellar-la amb " la pujada del burro ". Tal com diu el nostre president autonòmic : amb il·lusió.Així ha estat, i n'hi ha que encara que hi posin els coll..s continuen només amb il·lusió de que un dia ho pujaran....Baixem cap a Sant Climent de Peralta i ens dirigim cap els Clots de Sant Juliá dons hi havia varis que no ho coneixien.Se'n emportat una sorpresa dons no s'imaginaben lo que amaga aquest petit turó.Em seguit cap a Canapost on el nostre company de bici,en Marcel,estava reparant una emergència en el subministrament.Tenim sort que algú encara treballa els diumenges en aquest país per el bé de la comunitat !!!! Ole !!!! .De Canapost cap al estany d'Ullastret per pujar a Llabiá,Gualta , on em trobat a dos valents del club que han anat a fer " La Conca " desant el nom del club em bona posició !! Enhorabona !! ,i arribar a la una a la nostre vila vella.65 km. de mal rotllo .... un pal . Salut ,pedals i fins la propera.


1 comentari:

  1. Molt bona presentació. De ben segur que a en CONRAD és la que més il.lusió li ha fet.

    ResponElimina