dimarts, 2 d’octubre del 2012

Selenika 2012

Amb les previsions del temps a favor, però sabent el fang que podíem troba, el meu amic Xavi jo, a les vuit prenem la sortida d'aquesta prova mítica que per mi és una “Quebrantahuesos” amb btt ja que ve gent de tot Espanya en total uns 1380 participants .
Sabíem que el recorregut era exigent 94 km 2.456 m acumulat, calia prendre-s'ho amb tranquil·litat però el nostre esperit competitiu ens llançava a agafar el nostre ritme que després de les últimes proves he pogut comprovar que és 16,5 km/hora.
Amb molta gent al voltant, sempre amb dificultats per avançar, pujades matadores, baixades de vertigen, trialeres, pista, de tot una mica, el terreny estava enganxós amb fang, molts bassals alguns dels podies esquivar altres et ficaves directament dins així vam anar pujant i baixant, un trenca cames , les rampes estaven a l'ordre del dia, sempre mirant el comptaquilòmetres, quan vaig arriba al km 75 ja bastant “Cocidito” em faltava la “taxuela” del Coll de Mussarra, i el puges donant tot el que et queda, per que després saps que és tot baixada fins a la meta.

Una de les proves més dures que he fet, però estic satisfet, Temps total 5,49 el 178 de 1380 mitjana 16,15 km / hora.
L'organització un 10 el recorregut espectacular.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada