dimarts, 25 de maig del 2010

Marxa Terra de l´aigua 23/05/2010

Com toca els dies de marxa, una bona matinada per sortir puntual(a les 6:00).Un cop ja he recollit el dorsal i he fet els preparatius vaig cap a l´arc de sortida, pero no es fa cua i faig una mica d´escalfament.Per alla trobo en Josep Clotas, que xarrem una mica abans de la sortida, em fa cinc cèntims del recorregut, tambe hi havia en Wolf.
La sortida molt perillosa,si mes no jo vaig veure tres caigudes just davant meu en menys de mitja hora.Un cop enfilem cap el montseny ja s´estira i el rodar es mes comode.Uns paisatges molt macos, molt verds i humits;vaig fer alguna foto de la pujada del montseny.Un recorregut molt muntanyos amb molts puja i baixa, a més de dos ports molt durs i una arribada amb pujada no massa dura pero cascadora.
Vaig anar estones amb en Wolf, en Josep el vaig veure a la sortida i a tres Km de la meta, que ell ja tornava.
Jo estic content, ja que he pogut tornar a entrar en el temps de tall, de la meva categoria tot i parant en algun avituallament.
Un recorregut de 136 Km i un desnivell de 2700 m amb 05h03m.
Cal felicitar a l´organització tan pel recorregut com pels avituallaments fantàstics.


Toni




1 comentari:

  1. nen , no estas ni suat a la foto , a veure si la proxima vegada t'esforces mes campió !!!

    ResponElimina