dijous, 10 de juny del 2010

Trans Catalunya 2010

195 km de BTT i mes de 3500m de desnivell.

Aquest cap de setmana va arribar el moment que tan esperàvem . Comencem el dissabte a les 12 AM. a anar cap a BCN a on deixem la furgo ni mes ni menys que en el barri de la Mina!!!! Per posar emoció a l’assumpte. Carreguem les bicis en els camions i amb l’autobús anem cap l’hotel Súper Molina, a on ens col·loquen en uns apartaments fantàstics de 3 persones cada un, amb unes magnífiques vistes i un sopar de “ lujo” amb quantitat i qualitat, i cap a dormir aviat.
Ens llevem a les 3:30 per anar a esmorzar, portar les maletes al camió i sortida de la cursa a les 5 del matí. Es preparava un dia molt llarg, divertit, i alguns moments de patiment per l’esforç i la pluja que ens va acompanyar en diferents moments del dia.
Varem fer un grup molt bo format per en Juaquin, Diez, Pijoan, Fabio, Joaquim ( amic Goriletto ) , l’Oscar, en Marcel i jo.
La jornada va estar plena de anècdotes, però es massa llarg explicar-les .
Varem tardar 13 hores i varem entrar en posició de plata, i en Pere Pijoan ja te el propòsit de tornar-hi per fer or ( una hora menys ).
Be, em sembla que no soc l’únic que en algun moment de la ruta vaig pensar que això era massa dur per mi, però ara ja tinc ganes de torna-hi amb el bon ambient i bons companys. Fins la pròxima !!!!!

Abdon

Fotos de la marxa aqui:

Fotos de Probike aquí

I un altre vídeo aquí

1. Molt bé nois no en dubtava de vosaltres.Bueno d´en FABIO!! felicital i a la resta de companys també.

2. En Fabi ens va donar una lliçó de com reservar les forces

3. Fotos molt xules... Enveja sanota!!!