dilluns, 27 de juny del 2011

Entrega de diplomes de la Transcatalunya

Aprofitant que en Quim ens va convidar el dia de Sant Joan a coca i cava al jardí de casa seva varem reunir-nos els que varem participar amb un èxit rotund la Transcatalunya ( 190 km. i 3.500 de desnivell +) alhora que passarem una agradable vetllada ,uns més que altres degut al cava (no dic noms). Encara que jo no hi vaig participar em va correspondre l'honor de lliurar-los els diplomes que acrediten el temps de cadascú.
Es varen repassar les anècdotes de la Trans i els ji-ji,ja-ja corresponents. Tots contents i a esperar l'edició de l’any que ve.
En respecte a la sortida d'aquest diumenge, no hi havia reporter gràfic, es va anar a Gavarres a fer un tallet de la Conca d'aquest any. Esmorzar a l'Hostal Nou i tornada tranquil•leta, a en Pere i l'Agustinet, se’ls hi creuaren els cables, com casi sempre, i els 35 km x h varen esser els testimonis de la tornada. Jo no hi era, però segons tinc entès a en Fabio "el Grande" autoproclamat amb el títol d'Emperador, després de la Trans, se l’ha desposseït d'aquest títol doncs va arribar al passeig de Torroella fora temps i amb signes evidents de flaquesa i emprenyement. Fabio tindràs que fer una altra gesta heroica per guanyar-te una altra vegada el títol. Encara sort que jo no hi era perquè sinò forem dos els que haguéssim patit. Siau que demà tinc una sortida per el Bages. La setmana que ve i l'altra la crònica no la podré fer doncs seré per els Pirineus aviam si sóc capaç de acabar la Transpir 2011. Desitgeu-me sort i forces perque veient els desnivells de cada etapa he quedat acollonit. Si voleu més informació entreu a la plana web Transpyr 2011.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada