diumenge, 12 de febrer del 2012

Sortida BTT 12/02/2012

VALL-LLOBREGA-FITOR-SANTA LLUCIA DE L'ARBOÇ

Amb vistes del fred i la tramuntana del dissabte varem fer cap a Vall-llobrega,passant primer per esmorzar a Mont-ras, i començar la ruta des de allà.Enfilem,només començar,cap el Puig d'en Ribot però no puguen fer una trialera que prometia però que la nevada la deixat impracticable i tot seguit cap el Pla de Descàrrec i Les Planes d'en Torroella per seguir per corriols cap a Fitor,passant abans per el petit llac artificial que avui era completament glaçat i que com podeu veure en Jordi ,desafiant els dos metres de fondària,s'hi ha passejat com si res.De Fitor baixant per la tècnica trialera fins al mas Cals i tot seguit pujar,pujar i pujar cap el coll del Rebolcall del Llop que es el que enllaça a la pista que travessa Gavarres d'oest a est i després d'agafar trialeres molt maques hem arribat a Santa Llucia de l'Arboç que l'hem voltada i hem iniciat el camí de tornada a bon ritme passant per La Cavorca i deixant Puig Cargol a la dreta hem agafat la llarga baixada fins a Vall-llobrega.Només un petit ensurt amb la llanta d'en Gori,però res d'importància.Salut,pedals i fins la propera.