diumenge, 18 de març del 2012

SORTIDA BTT 18/03/2012

VOLTANT PER L'ALBERA


Perquè os feu una idea de lo que no heu vist


Avui hem anat a fer una passejada per l'Albera amb intenció d'anar al monestir de Sant Quirze de Colera i no ha passat daixò : una intenció.El guia no ha calculat bé i no ha donat temps de fer la ruta prevista.
Em sortit de Torroella ben d'hora,ben d'hora.... i a les 8 ja pedalàvem per Espolla i tot passant per Rabós i parant a esmorzar a Espolla em enfilat cap a Velleta i després de fer un torrent que ens ha portat a vorejar el Puig Esquer em començat a pujar,pujar,pujar.....fins que em vist que si continuàvem pujant arrivariem tard a dinar.Em decidit ,en bon criteri, de posar fil a l'agulla i em baixat "cagant llets" fins Espolla.La part positiva es que em fet 40 km. i 1.000 mts + i lo millor que ens queda l'excusa per tornar-hi.Salut ,pedals i esperant la propera sortida extraordinaria de tot el dia de dissabte que ve.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada