diumenge, 13 de maig del 2012

SORTIDA BTT 13 /05/2012

RODANT PER LA COSTA I MUNTANYA


A petició d'els que volen anar a participar en alguna proba  de llarg recorregut em decidit de fer kms. sense gaires complicacions i aprofitar tot el temps per pedalar.Sortint de Torroella ens em dirigit cap a Fontanilles,Palau ,Sant Juliá de Boada ,Pals  i vorejant el Quermany per Can Patoxes em arribat a Regincós on em pistejat fins Palafrugell,travessant la població i anar cap a Calella on des de els jardins de Cap Roig em anat costejant per les cales fins arribar a cala Castell on em esmorzat.Desprès  de passar per  S'Alguer em anat a buscar el carril bici que ens a portat cap a Vall-llobrega on em enfilat amunt cap a la pista que va cap a Fitor però aprofitant de agafar alguns corriols més divertits.De Fitor baixada trialera fins al mas Cals on em pujat per la pista que porta cap a Fonteta però desviant-nos per una trialera de baixada llarga i ràpida.Pista fins a Sant Climent,Clots de Sant Juliá i tot seguit em travessat cap a l'estany d'Ullastret i cap a casa.Dos porronets de clara i decidir les pròximes sortides. 72 km. i 1.000 mts +.La ruta está penjada al Wikilok.Salut ,pedals i fins aviat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada