dilluns, 14 de maig del 2012

Terra de Remences 2012

La veritat cap 40 anys que no participava en una prova amb bicicleta de carretera. Per a mi era tot un repte, en no tenir experiència els nervis estava presents. En el primer port Capsacosta ho afronto amb precaució i vaig pujar a ritme, en el segon port Coll Canes vaig apretar una mica més em trobava fort, sense adonar-me'n ja estàvem a Olot km. 95, ara tocava l'hora de la veritat pujar Coll de Bracons, afortunadament dies enrere ja havia pujat aquest port i vaig adaptar els pinyons a aquestes rampes, és un port inhumà els metres et passen, millor dit no et passen, rampes continuades i dures, però vaig arribar a dalt i em llansa cap a Torello, llargues rectes amb tobogans un cop a Manlleu, al km 130 vaig tenir una mica de baixada ja que no estava acostumat a aquestes distàncies però tocava pujar cap Cantonigròs i el Coll de Condreu, en arribar a Rupit va començar a ploure i el terra estava molt i relliscós vaig haver de baixar amb molta precaució però quan vaig divisa el rètol d'1 km per la meta sabia que ho havia aconseguit en 5,54 temps 2.671 mts acumulat 169,61 kms 28,7 kms/ h valor medio,  en Or segons l'organització tota una experiència per a la preparació de la Quebrantahuesos.

Quim Rabinad

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada