diumenge, 14 de febrer del 2010

Sortida carretera 13/02/2010

Dissabte a les 9 del matí ens varem trobar a la plaça del Lledoner amb els impulsos, de carretera érem en Toni, en Javi Gomez, en Wolf, en Nil, en Xevi Guillem i jo, aquesta vegada no hi havia cap dona, la Mercè i la Tonyi varen sortir a les 10. Deien d'anar fins a St. Feliu de Guíxols, jo no em sentia tant valent i els hi vaig dir que els acompanyaria un tros, deu ni do la fred que feia, estàvem a 3 graus i el sol no es va deixar veure en cap moment, tots teníem els peus glaçats, també queien unes gotes blanques, a mig camí va arribar en Met, que havia agafat la bici de muntanya i l'havia anat a canviar, vam acabar anant tots cap a Calonge i pujar a la Ganga, en Wolf va anar a fer més km., a mi em va costar pujar, amb aquesta fred no tirava, ells m'esperaven a dalt, després de baixar de la Ganga ens vam parar a esmorzar a can Quim de la Bisbal, allà varem coincidir amb colles d'altres clubs, fins i tot d'Arenys de Munt. Tornant a Torroella passat Peratallada ens vam quedar en Toni, en Met i jo que vam anar per carreteres interiors i els altres van tirar per la general, en Xevi tenia pressa per arribar. Varem fer 62 km pedalant 2 hores 30 minuts.

Dani Vilà


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada