dilluns, 19 de juliol del 2010

Sortida carretera Ruta de Platja d'Aro 18/07/2010

Diumenge varem sortir 32 ciclistes, vam anar direcció Platja d’Aro, com sempre a un ritme fort, a Mont-ras em vaig quedar despenjat i vaig continuar per la variant directe a Castell d’Aro, i Sta. Cristina, vaig anar a pujar a Romanyà i a dalt em vaig tornar a trobar tota la colla que anaven arribant, s’havien aturat a St. Antoni de Calonge, l’Amat i la Mònica havien rebentat, després d’haver pujat Romanyà van tornar a rebentar i van decidir anar directe a casa.
Vam baixar a Calonge i pujar a la Ganga, un cop a dalt vam estar una estona esperant en Daniel que havia rebentat i cap a esmorzar a Monells érem 14, la resta van marxar directe a Torroella, ens hi varem trobar un altre grup que havien anat directe a la Ganga.
Varem fer 96 km amb una mitjana de 28 km/h.
Més fotos aquí.

Dani Vilà


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada