dimarts, 7 de juny del 2011

Sortida BTT Cap de Creus 05/06/2011

Aquest diumenge varem estrenar el remolc fent una ruta per el Cap de Creus guiats per el nostre amic en Paco de Cadaqués. Un 10 per la ruta, un 10 per el remolc que va demostrar lo funcional que és, un 10 per el tarannà de tot el grup que gairebé era al complet, tot això fa que aquests dies que surten tan rodons quedin en el nostre record per sempre. La ruta la varem començar a El Port de la Selva cap un quart de nou i després de passar per La Selva de Mar enfilarem al coll de Perafita per pista i corriols de Perafita varem rodejar el Pení per acabar baixant per unes trialeres molt tècniques cap a cala Montjoi on teníem reserva a El Bulli per esmorzar. El Jabato va aprofitar per fer una capbussada. Esmorzem sense torbar-nos i anem cap a cala Joncols i amunt cap el coll que dóna a la vertent de Cadaqués que hi entrem a tocar el far de Cala Nans de Cadaqués, pugem cap a trobar el camí de la mina per iniciar així el camí de tornada i arribar a Port de la Selva per la trialera esperada per tothom ja que la coneixíem d'una altra vegada. Bicis al remolc i cap a Torroella toquen. Uns 46 Km. i 1500 de desnivell acumulat +. Lo que us deia abans "un dia rodó".

1. Men alegro que vos agrades la ruta.
    Quan vulgueu tornar per els meus dominis,ja ho sabeu....!!!

2. Bona sortida Montgrins !!!
    el remolc sembla una passada, s'haurà de provar