diumenge, 11 de març del 2012

SORTIDA BTT 11/03/2012

LLORÁ- VALL DEL LLÉMENA


Tal com diu el rètol em anat a guaitá el Llémena.A les 8 ja esmorzabem a Sant Gregori.Amb el carajillo de Baileys de costum em arribat a Llorá on va començar fa dues setmanes el BMW btt que es lo que em anat a fer.Un circuit de 29 km. però amb 1200 mt + .A part de ésser molt bonic es distret i a la vegada exigent i quan acabes les cames se'n senten de lo que as fet.




Amb un professor d'INEF que em contractat per l'esdeveniment em fet una sesió d'estiraments ,uns alumnes més aplicats que altres, necessaris per l'ocasió.



















Un altre dia ,de molt mal rollo i la companyia que no millora, em passat fen lo que més ens agrada que es pedalar gaudint d'un esplèndid dia que esperem repetir diumenge que ve.Salut,pedals i a la propera.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada