dissabte, 27 de febrer del 2010

Campus de Calp

Aquest any he assistit per primera vegada al Campus de Ciclisme de Calp organitzat per l'excorredor madrileny Eduardo Chozas, que fins ara es feia a Moraira. El campus començava el dia 17, jo hi vaig anar el dia 18, l'allotjament era a l'hotel Diamante Beach, allà vaig estar acompanyat per una colla d'impulsos: en Fèlix Pérez, en Javi Gómez, en Joan Coll, la Natàlia, l'Amat Artigas i en Met, també vaig conèixer en Josep del Club Ciclista la Bisbal, hi havia presència de gent d'arreu d'Espanya i estrangers.

L'endemà faig la sortida amb bicicleta, els ciclistes ens dividíem en 5 grups segons el nivell, jo em vaig posar en el grup 5 (els que van més tranquils) varem sortir de Calp i passar per Moraira i Teulada, va començar a ploure i una colla del grup varem decidir girar en una cruïlla que portava altre cop a Calp, vam fer només 32 km en 1 hora i mitja.

El dia següent ja feia sol, la ruta era la més llarga, no hi havia planer tot pujava o baixava, varem sortir de Calp i passar per Moraira, Benitatxell, Xàbia, Pedreguer, Beniarbeig, Sagra, anar a pujar el port de la Vall d'Ebo, amb una pendent del 13%, tornar a Sagra i continuar per Orba, Alcalalí, Xaló, Benissa i Calp, també tocava pujar el port de Bernia que els del meu grup ens el varem estalviar, varen sortir 107 km i 4:40 h pedalant, em vaig quedar esgotat, les cames em feien mal.

L'últim dia semblava que també havia de ploure i va sortir menys gent amb bicicleta, la ruta tocava anar a pujar a la Cumbre del Sol, és dalt d'una muntanya arran de costa on hi ha una vista molt maca i amb una pujada molt forta, hi varem pujar en cotxe, després de dinar tornada cap a Torroella.

L'estada a l'hotel va estar molt bé, menjàvem fins a quedar tips amb el bufet lliure, un bany al balneari del mateix hotel que no va anar gens malament, anant a les xerrades que ens feien excorredors, molt bon ambient i molt bon rotllo.