dissabte, 3 d’abril del 2010

Sortida carretera 02/04/2010

Divendres varem fer la mateixa ruta del divendres sant de l'any passat, la de Oix, Beget, Camprodon. Érem en Marcel, en Toni, en Lluís Díaz, la Gemma i jo. A les 7 sortíem de Torroella amb els cotxes d'en Marcel i en Lluís, varem aparcar a La Canya, des d'on començàvem a pedalar a les 8:30.
A Castellfollit primera parada al bar Mont-Roc per esmorzar i fer les necessitats i començar la pujada direcció Oix. Ens vam trobar en Santi de Cassà de la Selva que no el coneixíem de res, se li va trencar la cadena i el vaig ajudar a arreglar-la. A Oix ens vam parar a fer fotos, continuem pujant, en Marcel i en Toni que anaven més ràpid ens van esperar a Beget. Els altres ens ho vam agafar més en calma i vam fer alguna parada per fer fotos.
A dalt de tot a la cruïlla de Camprodon-Molló, ens tornàvem a trobar tots, vam passar per dins de Camprodon amb treballs, de gent i cotxes que hi havia, i a dinar a Can Baral·la de Sant Pau de Segúries, el mateix lloc on van dinar els que van fer la sortida a Vallter fa 2 anys.
Després de dinar amb la panxa plena, venia de baixada pel coll de Capsacosta i anant a bon ritme vam arribar a La Canya on teníem els cotxes i abans d'arribar a Torroella una parada a Banyoles a fer el toc al bar Vora Estany. Els que no l'havien fet l'any passat van quedar satisfets, la Gemma ens va sorprendre, es pensava que no seria capaç de fer aquesta ruta i va poder més que jo. 78 km. en 4 hores 20 minuts els que anàvem més lents.

Dani Vilà

1. La veriat és que ha estat una sortida molt maca, tant per el paisatge com per la companyia. El poble de Beget és de postal, no em faria res repatir la ruta, però a la pròxima m´agradaria pasar per Sentigosa.