dilluns, 25 de juny del 2012

Quebrantahuesos 2012

Una experiència inoblidable, a principis d'any em vaig proposar com a meta la Quebrantahuesos, són d'aquelles marxes mítiques que no pots deixar de fer abans de morir-te com a ciclista, sóc conscient que la meva vida com a ciclista ja esta limitada, però la il·lusió i les ganes continuen intactes , al final hauré de dir allò de Déu meu,Deu meu, perquè m'has tret les forces i no les ganes.

Crònica del dia:

Arribo a la meta una hora abans i només faltava jo, estava al tope, una altra vegada em tocara sortir dels últims .
De sortida com sempre maricon l'últim, gairebé sense adonar-me'n em trobo pujant el Somport i em trobo bé, com és el primer port es fa assequible, encara que llarg, comença la baixada vertiginosa cap a França i al mig de la baixada la temperatura baixa gairebé 20º, sort dels maneguets, mentalment t'estàs preparant per al Marie-Blanque l'os del dia, comença la pujada les rampes dures i sense descans però pujo bé a un fort ritme, la baixada una altra vegada jugant-és físic per no perdre posicions, vaig pensat que només em queda el Portalet i aviat comença aquest monstre, l'havia menyspreat però nois que “puertazo” am 30 km de pujada, al principi pujo com una moto i vaig passant gent, però aquest port es fa interminable i l' “Tio del mazo” m'està esperant en els últims 10 km cada quilòmetre es fa interminable has de guanyar-te metre a metre, i l'ambient és com el del “Tour de França” en les etapes de muntanya la gent t'anima i es posa a sobre teu,l’ fi ho corono i em llanço cap a la ultima taxachuela del dia “Hoz de Jaca” 2 km però amb mal asfaltat i rampes dures que les sues, un cop superat em llanço cap a Sabiñanigo amb un grup a roda amb el qual vaig creuar la meta.
Amb 200 kms a les cames però amb molta moral per haver assumit aquest repte.

Quim Rabinad

1. Molt bé. Jabato. La S que portaves al pit deu ser la de SUPERMAN. Ets l'heroi dels còmics.
    Si vols venir, estàs convidat, el proper 14 i 15 de Juliol farem Torroella-Camprodon-Torroella amb BTT. Suposo que tindràs de fer de jardiner, neteja piscines, etc----

2. Josep, estic castigat de per vida a netejar la piscina, hauré de tornar-la a dur la a New York per que em donin més pati, encara sort que no troba altre mes maco que jo, almenys és el que jo penso, que et he de explicar que tu no sàpigues, però ni amb elles, ni sense elles, "las mas Bellas las botellas"
    Quim Rabinad

3. Josep, a la Quebrantahuesos ¿no saps a qui tenia a l'habitació doble? la ¡¡¡bici ¡¡¡¡la vaig posar al llit del costat, per aprofitar l'habitació va ser tota una nova experiència

4. Moltes felicitats, Quim! Quin tempasssssss!!! A+a+ a la teva 1ª participació. Amb aquest temps tindrás "dret" de sortir del últim calaix de 7-7:30h i veurás que encare irás més rapid.

5. Gràcies Wolf, als meus 61 anys estic molt content dels temps que he fet en la Transcatalunya i Quebrantahuesos, aquesta edat cada any que passa és molt important, i he de entrenar més per agafar la forma i et exigeix més sacrificis, com tu saps la bicicleta et dóna injeccions de moral però de vegades te les pren i costa seguir de vegades en aquest esport tan exigent.